Ebru Umar - Fuck islamitisch onderwijs op marmeren vloeren en onder kroonluchters
\
Terwijl Marco Pastors de knuppel in het hoenderhok gooit door te stellen dat onderwijzers op Rotterdam Zuid meer zouden moeten verdienen omdat ze harder moeten werken om het beste uit kinderen te halen, wordt er elders in Rotterdam gesmeten met geld richting het onderwijs.
Nou ja, richting het onderwijs? Het zal eens niet zo zijn dat de geldsmijterij richting de islamisering gaat. Want terwijl de hele wereld en de omliggende sterrenstelsels allang weten dat islamitisch onderwijs het slechtste uit kinderen haalt, verkeren we in Nederland na decennia van islamitische horror nog steeds in de ontkenningsfase. Islamitisch onderwijs en islamisering van onze bevolking worden ons door de strot geduwd. Lang leve artikel 23 – vrijheid van onderwijs en lang leve artikel 1 – gelijkheid voor alle mensen. Nog steeds is het niet doorgedrongen tot de hersenen van onze beleidsmakers dat niet alle mensen om kunnen gaan met vrijheid, laat staan met gelijkheid en ook is nog steeds niet doorgedrongen dat die mensen redelijk makkelijk te herkennen zijn: het zijn aanhangers van het geloof van de vrede.
Ware het dat ze een redelijk interessante en vreemde definitie van vrede hebben die niet matcht met de overtuiging van 90% of meer van de bevolking. Nee, er moet altijd extra aandacht naar de special snowflakes die de islam aanhangen, uitdragen en de rest van Nederland door de strot duwen.
En dat in Rotterdam.
Noord – uiteraard.
Je kunt een strontkar wel een auto noemen maar dat neemt niet weg dat het een strontkar blijft. Ibn Ghaldoun beroemd en berucht om vele zaken die het islamitsch tuig uit naam van gelijkheid etc uitvoert maar vooral om het stelen van eindexamens in 2012. 100% van de VWO leerlingen slaagde, en dat terwijl in 2008 de Rotterdamse wethouder van onderwijs nog een brief naar de ouders stuurde waarin hij de ouders adviseerde hun kinderen naar een andere school te sturen. De prestaties (= kwaliteit van het onderwijs) waren ver onder de maat.
Mag allemaal niet in Nederland, al is het waar.
Anno 2018 heet de strontkar Avicenna College en is het in het nieuws vanwege de marmeren vloeren, kristallen kroonluchters en kleurrijke mozaïeken in de gebedsruimtes. Betaald door de gemeente Rotterdam. Nu heb ik ook nog een verbouwing voor de boeg – in Rotterdam, in een historisch pand nota bene – maar ik betwijfel of ik de rekening voor mijn marmeren vloeren en kristallen kroonluchters naar de Coolsingel kan sturen. Een beetje moslim lukt dat wel – die gebruikt de noemer 'onderwijs' en misbruikt de budgetten voor onderwijs.
Een blinde kan zien dat islamitische scholen integratie niet bevorderen, segregatie veroorzaken en geen bijdrage leveren aan een liberale toekomst van Nederland. Maar adjunct-directeur Yassine Griep beweert van wel. Adjunct-directeur Yassine Griep is geen columnist, is geen bezorgde Nederlander, is geen Marco Pastors en is derhalve een uiterst betrouwbare man om de islamitsiche jeugd van Rotterdam aan toe te vertrouwen.
Want wie les krijgt in gebouwen met marmeren vloeren, zal nooit de behoefte voelen om examens te stelen. Laat niemand vreemd opkijken als die examens keurig een week van tevoren worden uitgereikt aan de leerlingen zodat hun islamitische oplichters kunnen scoren. Goed onderwijs begint immers bij oplichting en degenen die geld vrijmaken voor dit soort scholen in plaats van voor scholen op Zuid en andere achterstandsgebieden in Nederland zijn de landverraders van vandaag én morgen.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Feynman en/of Feiten – COP29 werd flop29
Hoeveel diplomaten zijn er nodig om een lampje te vervangen?
Inspectie van het Onderwijs inspecteert onderwijs niet
Dat is een ONVOLDOENDE
Feynman en/of Feiten – Betekenisvol Bètaonderwijs
Basisvaardigheden leer je pas echt in bètavakken
Feynman en/of Feiten – Reken er niet op
Taal, rekenen en burgerschap zijn de eerste stapjes naar veel grotere doelen
COLUMN. Dit gaat er fout in het onderwijs
Het is niet de overbelasting, stupid!
Feynman en/of Feiten – Natuurkunde uitgekleed
Exacte vakken maken plaats voor politieke ideologie
Nederlandse jeugd KAN NIET REKENEN
Komt mooi uit want ze kunnen ook niet lezen
Feynman en/of Feiten – Kunt u dit lezen?
Falend onderwijs speelt Wilders in de kaart