"Incidenten" met asielzoekers in treinen binnen jaar VERACHTVOUDIGD ondanks extra veiligheidspersoneel
Dit krijg je dus als je mensen systematisch discrimineert en uitsluit
Twee jaar geleden was het al onhoudbaar
Waar? Treintraject Emmen-Zwolle. Wie? Veiligelandiërs uit Ter Apel. Waarom? Omdat schuim is, gemarineerd in islamitische veroveringsdoctrine. Waarom is Nederland hier weerloos tegen? Omdat het geregeerd wordt door systeemdarren die demografie en immigratie zien als natuurfenomenen waar je je enkel passief toe kunt verhouden.
RTV Oost: "Ondanks extra geld en de inzet van meer veiligheidspersoneel, neemt het aantal incidenten in de trein tussen Zwolle en Emmen maar niet af. Sterker nog: het aantal incidenten is in het eerste kwartaal verachtvoudigd ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. (...)
Vooral het aantal B3-incidenten, waarbij een reiziger gefouilleerd moet worden omdat diegene zwartrijdt en zich niet wil legitimeren, nam een vlucht: van een kleine 40 incidenten in het eerste kwartaal van vorig jaar naar 303 incidenten in het eerste kwartaal van 2024. (...)
Ook het aantal geweldsincidenten, zoals mishandeling en intimidatie van treinpersoneel, is toegenomen. In de eerste drie maanden van dit jaar is er vier keer een medewerker van Arriva mishandeld in de trein tussen Zwolle en Emmen. In acht andere gevallen was er sprake van bedreiging of intimidatie door de reiziger, illegaal wapenbezit of diefstal."
Vreemd hè, dat het aantal zwartrijd-incidenten een vlucht nam als het staand beleid is dat zwartrijders mogen blijven zwartrijden omdat een treinverbod voor systematische zwartrijders "te privacygevoelig" is.
U laat over zich lopen.
Dit kan niet langer
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
ZoekZoek. Drie stoere kerels beuken twee vrouwen tot moes
Nou dan ben je dapper hoor
Hoera. Internationale Dag tegen Geweld tegen Vrouwen, overal gebouwen oranje
Feest in de moskee, feest bij BNNVARA, enz.
Prijs treinkaartje weer omhoog. Nu janken
Japan, wat hadden ze dan?!
Schisma! Gezeik binnen ProRail om stakende treinverkeersleiders
Ah nee wat erg, vandaag moet u met de auto
Ooooooo dan, treinkaartjes slechts 6% duurder
Misschien kunnen ze eerst ff Boyan Slat inhuren
NS en ProRail praten ons bij over de prestaties op het spoor in 5 plaatjes
Hoeven media dan ook geen persbericht meer over te tikken