The unlikely romance that started it all. Queen Charlotte: A Bridgerton Story premieres 4 May, only on Netflix.
Volkskrant vraagt zich af: 'Waarom betaalt Netflix wél 160 miljoen voor gangsterfilm van Scorcese en NIET voor een film met vrouwenmidlifegedoe?'
'Dedain voor het genre' pfffrtttt

Ene Nancy Meyers is schrijfster en regisseuse van een boel mediumleuke tot matige romcoms. It's Complicated is kennelijk de beste en die is al vrij mager. Nu heeft Netflix geen zin om 150 miljoen dollar te betalen voor een nieuwe knuffelprent van Meyers. Want ja, dikke lul, is het bestek van goud en zijn de maandverbandjes van zijde ofzo? Enfin, nu 'werpt filmrecensent Floortje Smit (Volkskrant) haar blik op de hedendaagse beeldcultuur': "Waarom wilde Netflix wél 160 miljoen neerleggen voor mannenmidlifedrama The Irishman (2019) van Martin Scorsese en niet voor een vrouwenmidlifedrama van Meyers?" Roflol. Nou mensen, zeg het maar. Waarom tikte Netflix wél 160 miljoen dollar af voor een gangsterbejaardenfilm van Martin Scorsese met onder anderen Robert De Niro, Al Pacino en Joe Pesci... En NIET voor een vrouwenmidlifedrama van ene [zoekt naam nogmaals op] Nancy Meyers?
Huh wacht wat
Dit wil je ook lezen


Stamcafé. The Naked Gun is TERUG, met Liam Neeson??
En alvast een aardig OJ Simpson-grapje



Opinions are like arseholes. Everybody has one, and they all stink
Soep van de Week in Het StamCafé




De GeenStijl Podcast: Martin Koolhoven over Babygirl, domme opiniestukken en Caroline van der Plas
Een podcast over het persoonlijke, het politieke, het professionele, het pietluttige, het potsierlijke en het polemische