M&M's @mmschocolate misbruikt kwetsbare transgenderjongeren voor Super Bowl-reclame
Als je zelfs je bloedeigen M&M's al niet meer kunt vertrouwen
"Cynisch, koud en berekenend," zo bestempelt transgender-belangenvereniging GeenStijl.nl de meest recente marketingstunt van het kapitalistische bedrijf Mars Incorporated dat M&M's (en transgenders) exploiteert. Het officiële bericht dat er met de spokescandies gestopt werd omdat voornamelijk de gender-ambigue paarse M&M die zich toch al zo ongenodigd en ongezien voelde wegens GUUR-RECHTS, was dus een zorgvuldig leugen met voorbedachte rade. "A spokesperson for the brand told Yahoo Entertainment that the Rudolph-led campaign had been in the works for some time. "It isn't a reaction to but rather is in support of our M&M's brand, which we will always continue to evolve to bring people together through the power of fun." (...) The spokesperson also confirms that this week's announcements signal the kick-off for M&M's Super Bowl campaign — something that had been widely suspected on Twitter." Zo ziet u maar, na de gehele journalistiek gooit nu ook het kapitalisme transgenders genadeloos voor de bus. No justice, no peace.
Dit was dus een zorgvuldig berekend LEUGEN
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Nu ook al WOKE: kinderspeelkleden
Het houdt niet meer op en het wordt alleen maar vervelender
Interview met historicus Martin Harlaar, de schrik van woke en gendergekkies
Historicus Martin Harlaar (Amsterdam, 1956) publiceerde Het gender-experiment. Hoe maakbaar is onze identiteit als M/V/X? en Ben ik wel woke genoeg? Een ontdekkingstocht door het land der Social Justice Warriors.
Dagvraag: Waarom is blackface een misdaad en drag kunst?
Jolande Withuis voor het woketribunaal van Tinkebell
Museum haalt vitrine "oude witte mannen" met Nobelprijs weg, maar 'is niet extreem woke'
Woke bestaat niet, het is juist goed, en dit is helemaal niet woke
#AmINext. Een Academische Sage over Hemel en Hel uit het Woud des Paters
Door de weledelgeleerde dokter professor ingenieur S. Bal-Oelek