Volkskrant verklaart "perverse massaconsumptie" de oorlog, gesponsord door allemaal reclames voor perverse massaconsumptie
Zomaar een inwisselbaar havo 3-betoog tegen massaconsumptie door officier van justitie Martin Lambregts die er onlangs achter kwam dat moderne reclame niet altijd bestaan heeft maar uitgevonden is. En verder prima stuk hoor, massaconsumptie is ook pervers, maar dat was in Fight Club (1999) ook al zo'n 15 jaar geen originele gedachte meer. Echter is massaconsumptie lang niet zo pervers als de Volkskrant die het betoog tegen perverse massaconsumptie vervolgens sponsort met de ene na de andere reclame voor perverse massaconsumptie. Komen ze!
Perverse vliegreizen met Shell
Pervers gokken met de Staatsloterij
Ondertussen op de voorpagina
Pervers "IT'S WINE-O'CLOCK SOMEWHERE!!!" joelen met de meiden
Een perverse levensstijl die draait op Whiskey
Perverse innovatieve herenkleding
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Volkskrantredactie deed zelf enthousiast mee aan feitenvrije aanval op Jan van de Beek
Rectificatie van de rectificatie van de rectificatie
Volkskrant door stof na week Van de Beek bashen
Er kantelt iets! Gisteren het CBS, nu de Volkskrant
Lees HIERRR de reactie van Jan van de Beek op Leo Lucassen en Hein de Haas die u van de Volkskrant niet mag lezen
De Volkskrant is liever 3x de Volkskrant
Komt dat zien: @Volkskrant publiceert boomercolumn to end all boomercolumns door @PeterdeWaard
Elke columnist boven de 60 kan inpakken, alles is gezegd