Volkskrant-prominent Jeroen Trommelen hekelt 'branded advertorials' van kwaliteitskrant
Ach, noodlijdende overbezette Persgroepredacties die het hoofd boven water trachten te houden door hun journalistieke ziel in de uitverkoop te zetten. Weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar prijswinnende journo's van de oude stempel gaan er niet heel lekker op. We snappen het trouwens wel hoor. Niemand klikt nog op die Google-ads, en we kunnen hier ter redactie zelf een middagje vullen met imitaties van onze sales boys die zeggen dat branded content nu eenmaal de meeste opportunities, leads, conversions en engagement creëert en dus gewoon overduidelijk de future is. Dus ja, gewoon een beetje verpakken alsof het een artikel, maar dan net niet, zeg maar. Op desktop ziet het er als onderstaand uit. En daar spreken wij natuurlijk SCHANDE en niets dan dat van, maar als u interesse hebt in het aanprijzen van uw product of dienst als "Gesponsorde content, in de vorm van een ingezonden bericht, die perfect past tussen de reguliere content op GeenStijl" mail dan even naar sales@news-media.nl.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Tommy Wieringa verspreidt GROTENDEELS NEPNIEUWS over BTW-verhoging in de Volkskrant
Een soort Leo Lucassen, maar dan kaal
Volkskrantredactie deed zelf enthousiast mee aan feitenvrije aanval op Jan van de Beek
Rectificatie van de rectificatie van de rectificatie
Volkskrant door stof na week Van de Beek bashen
Er kantelt iets! Gisteren het CBS, nu de Volkskrant
Lees HIERRR de reactie van Jan van de Beek op Leo Lucassen en Hein de Haas die u van de Volkskrant niet mag lezen
De Volkskrant is liever 3x de Volkskrant
Komt dat zien: @Volkskrant publiceert boomercolumn to end all boomercolumns door @PeterdeWaard
Elke columnist boven de 60 kan inpakken, alles is gezegd