Zoekplaatje! Onze Tweede Kamer, 2018
Kijk. Een photoshop©™® uit de tijd dat je de pixels nog met de hand in een prent moest borduren. Deze fotobewerking is namelijk zestien jaar oud, maar relevanter dan ooit.
Wie naar paaseieren wil zoeken, kan hierrr opklikken voor loeigroot in .tiff van 5140*4353. Databundel-alert: pica is 54MB! Maar hij is het waard want lol @ pinautomaat, zedige fietsgrapjes over Piet Hein Donner en de tandpastalach van voormalig bonnetjeskoning Gerrit Zalm. Credit waar krediet behoort: de fotosjop is omstreeks 2002 gemaakt door copywriter André Dammers met Christien van Citters & John de Vries (art director) voor het bureau DDB&Co. Begeleidende memo mail: "Ik maakte 16 jaar geleden een advertentie over de toekomst van de reclame. We fotoshopten de Tweede Kamer vol logo's en posters. En voorspelden daarmee dat het bedrijfsleven het laatste bastion van onafhankelijkheid ook zou gaan sponsoren c.q. 'kopen'. Geheel en al in lijn met de discussie over de dividendbelasting." Ain't that the modern truth.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Jongens even kalm aan met die ophef over de 'Braun-reclame met transgendermodel' hoor
Een beetje proportionaliteitsbeginsel af en toe makkers
Hee psst, gratis 55 inch 4K TV hebben?
In ruil voor nog meer reclame in uw smoel
VERBODEN VISRECLAME
WALGELIJK!!! HENK MOORDENAAR!!!
Kabinet lobbyde voor minder strenge lobbyregels
En u raadt het nooit. Gelukt!
Nieuwe reclame van United States Marine Corps houdt mensen bezig
Beste duiding in de onderstaande tweet
Paarse Broek is woke commercials kotsbeu
Eindelijk weer iemand die buiten de benepen box denkt
Haarlemmers herkennen in Het StamCafé
Dag 1 van de Ome Roon Revolte