648.000 kijkers voor vrolijk rechts spotje PVV
Reclamebureau Wilders gooit het over andere boeg, en heeft succes
De nieuwe verkiezingsvideo van Geert Wilders heeft gisteren rond etenstijd 648.000 NPO-kijkers getrokken. Dat maakte kijkonderzoek.nl vanochtend bekend. Daarmee scoorde de PVV ruim meer kijkers alsdan Nieuwsuur (492.000) en Twan Huys (514.000). In het nieuwe PVV-spotje zien we een vrolijk lachende Wilders tussen vrolijke Nederlandse mensen, in een schitterend Hollands decor van duinen, dijken, molentjes en waterwegen. Eerdere PVV-spotjes kenmerkten zich door een gitzwart toekomstbeeld met tsunamiserende vliegtuigen vol migranten uit middeleeuwië op Schiphol en donkere wolken boven moskees, maar daar is de PVV vanaf gestapt. In reactie op het reclamespotje van Wilders overweegt het kabinet nu de NPO voortaan compleet reclamevrij te maken.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Janken. Blokker failliet
Is Nederland ons land nog wel
Bassiehof – Val Folkert Idsinga is vooral te danken aan D66’er Joost ‘Viswijf’ Sneller
En aan hemzelf, daarna pas Geert Wilders
Kamer EIST openheid over aandelen stas Idsinga (NSC)
PVV pakt NSC even keihard terug
ALLE 79 levels van Nederlandse integratie
StamCafé - meer integratielevels gaarne in de comments gooien
NPO-uitleg: Waarom "de wereld het Westen haat"
Je bent pas oud als je niet meer leert