NRC boos. Te weinig negers in kerstreclames
Haha. 'Witte' kerst, voelt u hem?
Gelukkig. Net nu wij dachten dat mensen die boos zijn op Albert Heijn omdat ze het woord 'winterborrel' gebruiken de allerzieligste kwetsjankies van decembermaand ophefmaand 2018 waren, toept de krant van Verward Wit Nederland over. Sheila Kamerman (witter dan een pak witte chocola) heeft negers en/of Marokkanen zitten tellen tijdens de kerstreclames van de grote supermarkten in Nederland en heeft maar liefst 961 woorden (spiegel) nodig om uit te leggen dat het er nul zijn. Nul in die gezellige van de Jumbo. Nul in die tearjerker van de Plus. Nul in die huismerkhumorspot van de Lidl. En nul in die van de Albert Heijn die we nu alweer vergeten zijn. Even bellen met twee 'experts' van bureaus die diversiteit verkopen om uit te leggen dat je diversiteit moet kopen en je artikel is klaar. Ombudsman, mag deze zak ook mee?
NUL
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
U juicht te weinig voor Sifan Hassan
Het is: weer niet goed
Festivalboomer Peter van der Ploeg (NRC) slaat de plank nogal mis in essay over Pinkpop
Zo veel festivalervaring, zo'n dom stuk
Gaan we weer. NRC Ambtenarenblad knapt vuile werk op voor Belastingdienstboeven
Schoothondstokje overgenomen van Volkskrant
Diversiteit en Inclusie: bijeenkomst UvA (over iets anders) afgeblazen om pro-Israëlmening sprekers
Voor alle mensen die zeggen: aan de betafaculteiten doen ze niet mee aan die onzin