achtergrond

Geenstijl

login

word lid

nachtmodus

tip redactie

zoeken

Directievoorzitter Zilveren Kruis nuanceert stijgende zorgpremie: "Netflix toch ook duurder geworden?"

PR masterclass van Georgette Fijneman

Niet de directievoorzitter uit het verhaal

Zeven jaar aan Zilveren mediatraining komt samen in: "Dat valt nogal mee. Het is een kwestie van inflatie. Een brood bij de bakker en je Netflix-abonnement zijn ook duurder geworden." Zelfs áls het waar is en de "hogere salarissen" bij zorgverzekeraars maar een klein aandeel hebben in de stijgende zorgpremies. Vergelijk het dan eventjes lekker niet met 's werelds meest banale en bovenal NIET VERPLICHTE dienst. Zilveren Kruis valt onder Achmea, dat in graaiflatie- en Kievkleumjaar 2023 maar liefst €814 miljoen winst maakte, o.a. omdat "er in 2023 22,33 miljard euro aan premies binnen kwam, tegenover 21,08 miljard euro een jaar eerder." Maar Netflix steeg ook!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.