Black Lives Marketing stunt eindigt in politiecel
Tony Chocolonely krijgt geen knie in de nek na goedkope marketing stunt
Tony Chocolonely directeur Henk Jan Beltman is zo ontzettend ideologisch betrokken bij de Black Lives Matter beweging, dat hij de slogan heeft gebruikt om reclame te maken voor zijn eigen chocoladerepen. Bij het beeld van JP Coen (bekend van het uitdelen van chocola aan de lokale bevolking van Banda) op de hoek van de Beurs van Berlage spoot Henk Jan de leus met het logo van zijn eigen bedrijf erbij. De Amsterdamse politie vond het grondrecht van graffiti spuiten op andermans eigendom niet zo belangrijk en heeft Beltman daarom 8 minuten en 46 seconden in een nekklem gelegd opgepakt. Nou ja. De Vereniging Voor Communicatie Adviseurs Bokaal voor sneuste inhaker op de BLM beweging is in ieder geval alweer vergeven. Zin in een Snickers nu.
Oprichter trapt directeur op zijn gezicht
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
College voor de Rechten van de Mens meet zelf met twee maten
Black Lives Matter-demonstraties ook keihard aangepakt?
Damdemo: 'Iedereen (oa Femke Halsema) faalde'
Nou DAAR kijken we van op!
Premier League dumpt Britse Black Lives Matter
Onverwacht en interessant.
Zucht. Thierry Baudet wil Zuid-Afrikanen uit Zuid-Afrika trappen
Lekker snel en stevig tweetje weer
Rotterdammers spuiten graffiti op graf Kashoggi
Oh nee wacht dat kan niet want zijn lichaam is nooit gevonden
Graffiti in 030: 'Jouw halve kont gaat open'
Toch nog een klein beetje de humor er in zien
Ook al te wit! Homo-emancipatie
Zin in de Pride.