NRC geeft tips over Ontgooglen, maar verkoopt zelf vrolijk kontje aan de Google-octopus
Hypocrisie bij de Nurk, het idéé.
Dit is grappig. Techredacteur Marcel Hijink schrijft een aardige column over de tentakels van de Google-octopus en hoe je niet meteen je hele doopceel hoeft in te leveren bij de serverts in Californië. Prrrrima. Maar ondertussen! Als je op "google adverteren nrc" Googlet kom je meteen op een prachtig branded content-siteje van de Paarse Broeken van de NRC die je uitleggen hoe branded content werkt, hoe google-advertenties op de online Nurk werken en hoe dat u vooruit kan helpen als bedrijf. Grappig, toch, die schurende tegenstelling tussen koopman en dominee. Nouja, dit was dus eigenlijk een salespitch voor KOOP GEENSTIJL PREMIUM EN HOUDT UW INTERNETCONTENT IN DE LUCHT OHNE CALIFORNIESE TECHDICTATORS. En fuk de hypocriete Nurk, maar dat sowieso.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
U juicht te weinig voor Sifan Hassan
Het is: weer niet goed
Festivalboomer Peter van der Ploeg (NRC) slaat de plank nogal mis in essay over Pinkpop
Zo veel festivalervaring, zo'n dom stuk