Klantenservice Ziggo belt Hans Teeuwen
"The urge, zoals de Spanjaarden zeggen"
Het belangrijkste onderdeel van klantenservice is tegenwoordig de klanttevredenheid óver de klantenservice. Je hebt je telefoon nog niet opgeborgen of je mailbox explodeert met de vraag, herinnering aan de vraag en de herinnering aan de herinnering aan de vraag of je twee minuten van je kostbare tijd (die er in werkelijkheid altijd acht of soms wel negen zijn) wilt aanwenden om te beoordelen of de klantenservice je wel goed van dienst is geweest door een klantenserviceklanttevredenheidsonderzoekje in te vullen. Maar soms, soms bellen ze je zelf wel eens op. En nog somser is die 'je' Hans Teeuwen. En Hans Teeuwen, die wil het meisje van Ziggo best even te woord staan over de zin, de onzin én de gratis cadeautjes van het leven met Ziggo.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Gegarandeerd rasvrije recensie: Jackson & Malone van Hans Teeuwen is hele leuke serie
Mogen we dat nog zeggen van de Volkskrant?
Hans Teeuwen SLOOPT Volkskrant-schedelmeter in interview: 'Ben je kleurtjes gaan tellen?'
Hans Teeuwen = eigenlijk een soort Dolf Jansen
HANS T. NIET MEER VERDACHT IN WAPENZAAK
Vrijheid van Luchtdrukpistolen gered!