Albert Heijn blijft klant neppen met foute bonnen
Dat is het oneerlijke van Albert Heijn
Wie doet er eigenlijk de marketing van Albert Heijn. Die moet opslag krijgen want 1) je klanten naaien met foute kassabonnen 2) doen alsof je klanten gek zijn en de boodschappen niet duurder worden 3) heel veel winst maken 4) je klanten een schuldgevoel aanpraten over gekapte bomen in het regenwoud en 5) helemaal niks doen aan probleem 1) en nog geen totaal uitgestorven winkel hebben is gewoon heel erg knap. Maar. Albert Heijn werd dus in oktober op de vingers getikt door de Consumentenbond wegens vals spelen met "aanbiedingen" (zie ook: deze onderzoeksjournalistiek van GeenStijl) en heeft daar een half jaar later HELEMAAL NIETS aan gedaan. "Nog steeds staan er bij Albert Heijn fouten op de kassabon. Daarnaast blijkt Albert Heijn de toegezegde prijsgarantie niet na te komen. Kassamedewerkers weten niet van de garantie. Ze geven het product ook niet gratis mee, wanneer de kassabon onjuist is. Ook hangen er reclameborden in de winkel met prijzen die al sinds oktober 2022 niet meer kloppen." Wat een schijtbedrijf.
Walgelijk
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bro die op varkensvlees urineert in Appie gaat hele wereld over
Dat is het lekkere uh smerige van Albert Heijn...
Halalbert Heijn in 020: 'From the river to the sea, onze frikandellen zijn in de aanbieding'
Wisten wij ook niet, maar genocidale leuzen zijn tegenwoordig in de bonus
"Nederland is land van.... AANBIEDINGEN"
Alles wordt goedkoper maar niet duurder!
AH-steker is beruchte ex-tbs'er Jamel Lomp
Staat bekend als levensgevaarlijk en gestoord
Dit is Peter. Dankzij hem vult AH de schappen
GeenStijl Medewerker van de Week!
Hongerlente voorbij: Albert vult de schappen
Roderick en Anne-Fleur kunnen weer eten
Lege schappen Albert Heijn gaan doorrr
Hongerlente voor bovenmodalers
Schappen Albert Heijn steeds leger. Crisis dreigt
Gegoede middenklasse straks broodmager, want Ilse = EEN KRENT