Pepsi maakt raar filmpje en trekt het in na #OPHEF
Kijk. Coca Cola is sowieso de lekkerste cola. En je moet wat, als eeuwige tweede in de wereldwijde markt voor gesuikerd zuur prikwater. Dus dachten ze bij de Pepsi Cola fabriek: wij zijn eigenlijk een beetje de hipsters onder de cola's. En wat is meer 'hipster' dan virtue signalling terwijl je ordinair geld probeert te verdienen? Niks. Dus zij Kendall Jenner (Rosa Parks nam niet op) bellen. Rare Aziaat met ding door oor geregeld, hoofddoekje erbij en klaar is de reclamekees. Mooi niet dus. Iedereen boos in ene. En nou heeft Pepsi zijn excuses gemaakt en de video verwijderd. Gelukkig hebben we de jolige tweetjes nog en staat het filmpje gewoon op de Joetjoep van mevrouw Jenner.
FOR 27 YEARS, Pepsi was his only drink of choice till he was set free. #ThankYouPepsi #ThankYouKendall. pic.twitter.com/GWAC7ilgrr
— A Karani Onsomu (@erwoti) 5 april 2017
If only Daddy would have known about the power of #Pepsi. pic.twitter.com/FA6JPrY72V
— Be A King (@BerniceKing) 5 april 2017
With <3 to Phan Thi Kim Phuc. #pepsi #corporate #napalm pic.twitter.com/eXzVJfkhD0
— Satiria (@SatiriaNews) 5 april 2017
Bulletproof#pepsi pic.twitter.com/hPiaY5a8oV
— Plasma (@Plasma9Snake) 4 april 2017