Paarse broek swaffelt crisis weg met 'zijn ding'
Ha lekker, weer een vers nieuw jaar! Tijd voor een stukje positivisme mensen, want al dat geschreeuw laten we gewoon gezellig in 2011, of niet? Tuurlijk, het gaat economisch even wat minder maar hee, des te meer reden om vol passie je ding te blijven doen! Dus hoppa een versgestreken paarse broek aan en fijne niksaandehand-stukjes tikken met :-) erin. In zinnen zo krom als een banaan met hernia en zo wereldvreemd blij dat zelf automutileren niet hoeft omdat je hersens er spontaan van gaan bloeden. We mogen weer ongedwongen ondernemen van Marc van Eck, lees: wanhopig schipperen tussen een minieme flard originaliteit en de plicht om aan de wensen van de lauwe middelmaat te moeten voldoen. Een marketeer die waarschuwt dat we de klant niet moeten verneuken, hijsfijn. Alsof het CDA transparante benoemingen wil. Alsof Patricia Paay mediastilte vraagt voor haar geriatrische strapatsen. Alsof linksfundi's beweren gevoel voor humor te hebben. (O wacht..) Anyway, aan Marc zal het niet liggen. Hij gaat in 2012 volop lekker zijn ding doen, helpen merken te bouwen en klanten blij maken. Oftewel: de wereld weer een stukje verder vergiftigen met zaaddodende marketingbullshit en corporate-based opgeschroefde fake-blijheid. Marc, gast. Of je even paarsebroekenHIV wil krijgen met je uitgewoonde clichépraatjes over passie en je ding. Wij willen je ding niet, wij moeten keihard aan de bak om de recessie nog enigszins zonder kleerscheuren door te komen. Wij gaan geen fan worden van kansloze kutbrands die jij zo geinig gaat branden. 'Internal branding', dat is een soldeerbout in je reet wat ons betreft en geen serieus te nemen beroep. Op korte termijn geld verdienen FTW! 2012, het gaat een heerlijk jaar worden.