Wie muziek downloadt, maakt Led Zeppelin dood
Zover zijn we dus al. Dat Rolling Stone Magazine de ethische wijsvinger omhoog steekt en een Tim Kuik pleegt. Check dan die advertentie. Lekker rock 'n roll, jongens. Het meest legendarische muziekblad sinds het begin van de geschiedenis doet campagne voeren tegen het downloaden van muziek. Door de covers van beroemde albums net zo lang te kopieren onder het kopieerapparaat totdat ze nauwelijks meer zichtbaar zijn. Simpel concept, dramatisch effect. De boodschap is duidelijk: downloads kill the rockstar. Om zure boeren van te laten, wat een hoererij aan de grote platenmaatschappijen dit. Hoe vaak moeten we het nog zeggen? Artiesten zijn niet zielig, platenmaatschappijen zijn geen Afrikaanse hiv-kleuters met een rijstbuikje. Kwestie van innovatief nieuwe technologieën omarmen, luisteren naar de consument en lekker pionieren. Rock was toch altijd rebels, anti-gezag en vooruitstrevend? Wat de fuck is er gebeurd? Zo jammer dat al die creatieve geesten, artiesten en tijdschriften zich bruut laten hompen door de platenmoguls. Ga weer eens wat levende vissen in de vagina's van groupies proppen en/of televisies uit hotelramen knikkeren. En Tim Kuik & Friends, als je toch bezig bent. Kom op voor de muziekliefhebber, Rolling Stone Magazine, in plaats groep 3 juffrouw te spelen als die muziekliefhebber weigert zich een rib te laten uitdraaien door de muziekindustrie. Kunnen jullie nog wat van leren. Fuck the system !..!