GeenStijl geeft weg: een reclamebord
In onze poging te infiltreren in het publieke bestel hebben onze paarse broeken van sales vanmiddag een aardige barter gesloten met Ajax. In ruil voor een oefenpotje tegen het eerste, krijgen wij zaterdagavond tijdens het duel met Heerenveen gratis zendtijd op de elektronische reclameborden langs het veld van de Amsterdam Arena. Niet een lullig statig houten bord. Neen, geanimeerd stijlloos roze over de volledige breedte van het veld om leden te werven voor PowNed. Nou leek het ons aardig u de gelegenheid te geven de boodschap in te laten vullen. De beste inzending komt ook daadwerkelijk op de borden te staan. Gewoon omdat dat kan! Aan de actie, die tot morgenmiddag 12.00 uur loopt, zitten overigens wel een paar spelregels vast. Teksten als "Hamas Hamas, joden op het gras" zijn bij voorbaat kansloos. De directie van Ajax wil namelijk vooraf inzage in onze reclame-uiting. Schijnt iets te maken te hebben met een eerder incidentje tussen de Amsterdamse club en GeenStijl. Bovendien moeten de inzendingen mensen prikkelen om ook lid te worden van PowNed. Laatste tip: hou het kort. Vrijdag volgt de uitslag. Bij een eventueel gelijkspel krijgen PowNed leden voorrang. DUS DOE MEE en kom op tv...