Corrupte NS-ambtenaar = Fyrafaalhaas Richard
NS-ambtenaar Richard de Leeuw liet zich Italiaans in de watten leggen door AnsaldoBreda en daarom kregen wij de faalfyra. Deed de NS een intern integriteitsonderzoek naar Richard? Nee. En zo ja, dan op zijn VVD's. Want nu blijkt Richard de Leeuw ook in beeld als verdachte van omkoping bij de aanschaf van die WC-loze Sprinters. Faal op faal op faal, terwijl GeenStijl allang de informatie verschafte om dat te voorkomen. Kijk. Als organisaties en de politiek nu eens iets zouden DOEN met die topics van ons, was dit land al lang gerepareerd. Daarom volgen nu wat shockerende headlines die u gaat zien ergens binnen nu en twee jaar. Shockerend, behalve als u de GeenStijl leest, want dan wist u er al lang van. GeenStijl is immers de blauwdruk voor de perfecte samenleving.
- RICHARD DE L. (NS) OOK VERDACHT VAN OMKOPING BIJ AANSCHAF FYRA
Zie boven.
- TOPAMBTENAAR DEFENSIE OMGEKOCHT BIJ AANSCHAF NH90-HELI
Dat spul hebben we namelijk ook bij een fabriek van Finnmeccanica gekocht. En bij dat bedrijf lijkt de bouw van voertuigen vooral af te leiden van hun core business: corruptie.
- MOGELIJK OMKOOPSCHANDAAL BIJ BOUW NEDERLANDSE JSF
Jup. Een maand nadat het op GeenStijl stond, kun u in de Volkskrant lezen dat Finnmeccanica ook de Nederlandse JSF in elkaar gaat knutselen.
- NS BETAALT NAUWELIJKS BELASTING IN NEDERLAND
Is al decennia bekend. Wij stipten het in 2012 nog eens aan. NS ontwijkt belasting via constructie met Ierse tak.
- INTERCITY ONTSPOORT. ONBEKEND AANTAL DODEN EN GEWONDEN
Het Nederlandse spoor is brakker dan 13-jarige na een avondje comazuipen op een pedofielenconferentie. Met veiligheidsystemen die nog stammen uit de tijd dat geen mens voet op de maan had gezet. Dit gaat een keer fout. Het is dan ook fijn om te weten dat de NS bestuurd wordt door mannen als Richard de Leeuw, die zich laten omkopen om minderwaardige treinen aan te schaffen, terwijl de financiële afdeling voor haar best doet zoveel mogelijk geld weg te houden van de fiscus.
- ARNOUD VAN DOORN SPOORT OOK NIET
Geen toelichting nodig.