Uitzending Gemist. Jan Roos op de Vakantiebeurs
Hatseflats. 254.000 kijkertjes voor Studio PowNed. De langverwachte doorstart van het fenomeen gestrektbeen-televee waar in deze bloemetjesjurkende D66-natie zoveel behoefte aan is, qua NPO naar de kijker toe. En was het het wachten waard? Nou nee. Het was het PowNews, maar dan voor babyboomers. Een talkshow met een big city decor, een bureau, een vintage microfoon, studio audience en een... mok. Een mok! In de United States of Talkshows durven ze dat al niet eens meer (☎). Maar bij PowNed draaien ze er de ruifgraaiende taxpoethand niet voor om. Een talkshow met een mok - alsof je naar een restaurant gaat en als voorgerecht ham met meloen krijgt, zoiets. Maar was het dan echt zo slecht? Ja. Op verslaggever Jan Roos na. Het laatste snippertje PowNed Beleidsplan dat er nog rondfladdert boven de ongeïnteresseerde Balkenendenorm-burelen van dat eens zo trotse roze vervelende rotomroepje. Godskeuristusteringtiefus allemachtig Jantje Roos, wat ontzettend vunzigplatvloers vulgairlaagordinair boertigmegaflauw en bot allemaal. Maar wat hebben we gelachen. Dank u Roos. Voor deze nieuwe morgen.