Feminazi blijkt mol speelgoedindustrie
Nou, ziehier een voorbeeld van geslaagde guerillamarketing. Innovatie vanuit de speelgoedbranche. Flinke groei in met name meisjesspeelgoed. Winst maken in een crisis, het kán dus gewoon als de paarsebroek van dienst maar op de juiste knoppen weet te drukken bij het koopvee. Kunnen we lang over lullen met gelikte presentaties vol diagrammen en woorden als 'incentives', maar het is doodsimpel: zoek een lachwekkende en/of gehate agent provocateur en laat hem verkondigen om uw product BESLIST NIET te kopen. Antireclame is ook reclame. Nou, de Barbie-bisnis is met dank aan Asha ten Broeke, op de payroll van de speelgoedindustrie, helemaal booming. Moeiteloos speelde zij in de op de 'dat maak ik godverdomme zélf wel uit' reflexen van vaderend en moederend Nederland, die verbeten de Intertoys leegkochten. Little Ponies wilden ze en keukentjes en nouja dondert niet als het maar roze is. Voor hun kleine meid. Zullen we nou krijgen, poten af van onze rolpatronen, malle zuurfeminist. De Efteling sprong ook op de bandwagon en stortte een mooi bedrag aan de Meisjesspeelgoed-PR-Laaf. Hulde en een miljoenmiljard reclameprijzen voor de AshaFemDoll. We voelden wel ietwat aan ons water dat het haast wel een typetje MOEST zijn maar we zijn er toch maar mooi ingestonken met ons allen.