Komt die rel. AXE vermarkt de MILF
Puberdeo-boer Axe zet de MILF in het zonnetje, of de 'mature' zoals zij een oud wijf Chantal Janzen noemen. Mannen willen 'mature' en knullies moeten daar kennelijk speciaal heel anders voor uit hun oksels rieken, dus enter de nieuwe geurtjes voor de cougar-hunter. Slogan: op een ouwe fiets moet je het leren. Uh-oh. Wij horen al hoeven schrapen en neusgaten briezen. Een woeste Asha ten Broeke met chronische woordmenstruatie in 3, 2, 1
Want! Vrouwen zijn geen fietsen, hoor. Schandelijke kwetsvergelijking. Daarna volgt een discussie op sociaalmediaas tussen vrouwen die boos zijn op de reclame en vrouwen die zeggen dat ze niet moeten zeiken. Mannen lachen zich dood en negeren het verder, behalve Willem Bosch maar die moet nou eenmaal altijd lekker gek het antistandpunt innemen en vindt het niet erg dat wij hem na de BartSmitHaatHetze al een gefeminiseerde sok vonden dus dikke prima. Er wordt over fietsen en matures gediscuzeurd in een praatprogramma, dan volgt er nog wat zure afscheiding in de papieren couranten en daarna moeten de vrouwtjes weer koken, stofzuigen en wachten op het volgende non-issue. Ondertussen wordt de merknaam Axe heel vaak genoemd, in de krant, op social media en in het praatprogramma vanwege de reclamecode als 'het A-merk' maar hee, dat is bepaald geen slechte branding, 'het A-merk' genoemd worden. En ziedaar: de drammende tuinbroeken zijn definitief ontdekt door de Paarse Broeken. Maak de elitaire jengelvrouwtjes boos en maximale exposure is uw deel. Echte problemen met vrouwenrechten durven ze niet aan maar ze zullen glunderend achter hun moeilijke brillen hun standpunt over kwetsend speelgoed/deodorant/whatever de media in kirren. Reclamemakers. Hier inspiratie. Wij pakken cola en popcorn erbij en gaan de driftig stampvoetende boosfeministen uitlachen.