
OK, een volledig opgekuist internet dankzij een pornoverbod is misschien een beetje hoog gegrepen, zelfs voor de nietsontziende totalitairen die de EUSSR bestieren. Maar een verbod op reclames met vrouwen achter een aanrecht of, nog erger, vrouwen in bikini:
dat is haalbaar. Het Europarlement stemt vandaag over een advies daarover van de hardlinkse Nederlandse EP'er Kartika Liotard, die we
NOOIT in bikini hopen te hoeven zien. Als het aan haar ligt, worden alle dames in deze
Gigapica werkloos. De tag 'babes' uit de cloud op
Autoblog weggejorist. Geen Bilborden van dat leuke
ondergoedmerk meer langs de weg. Nooit meer een wulps autowassende
Kate Upton. Deze
zoekopdracht (NSFWlight) moet in zijn geheel van het internet worden verbannen. Doei parfumreclames, Victoria's Secret-meisjes & drankcommercials. En geen pica's van
Ellen Hoog meer in de swimsuit edition van Sports Illustrated. Want dat zorgt alleen maar voor verbreding van de
LOONKLOOF tussen mannen en vrouwen. Wat we dus wel gaan krijgen: nóg meer reclames waarin mannen als een wijf, softie of sukkel worden geportretteerd, vrouwen als kordate kerels die niet meer stinken tijdens hun maandelijkse periode en autoreclames met
Tim Hofman. Slik. Nazorg nu het nog mag na de breek.