Wow. Doutzen bijna TOPLESS op Gala FilmFestival
Allemaal om 20:30 uur intunen op de Nederland1 voor sensationele boobies in een magistrale cleavage. Doutzen Kroes, de koningin van Friesland en de rest van de wereld, presenteert de Gala-Avond van het Nederlands Film Festival in een SPECTACULAIRE JURK van Viktor en Rolf. Wow. Het hele filmfestival in 1 klap goedgemaakt! Laat 1000 kalfjes sabbelen! Meer Doutzen op de rode lopert hier. Later meer. Updates volgen. Grote foto HIER. Developing. ANP High Res komen eraan. Schakel NU over naar RTL Boulevard voor bewegende beelden vanaf de rode lopert. At your service. Lang leve de NL fillum!
Update. Hoera. Voor de HD picca! Een. Twee. Drie.
Bummer: Zijn we er toch weer ingetuind. Niks decolleteeee van hier tot Overflakkee. Doutzen Kroes droeg een bruin huispak van de Wibra.
En wat hebben zij gewonnen, Pierre...
Beste korte film: SEVILLA van Bram Schouw
Beste televisiedrama: OVERSPEL van Frank Ketelaar, Dana Nechushtan, Arno Dierickx
Beste acteur televisiedrama: Jeroen Willems voor zijn rol in COP VS. KILLER
Beste actrice televisiedrama: Rifka Lodeizen voor haar rol in OVERSPEL
Beste korte documentaire: IMMER FERNWEH van Peter Delpeut
Beste lange documentaire: DE REGELS VAN MATTHIJS van Marc Schmidt
Beste geluid: Bert Rijkelijkhuizen voor HET MEISJE EN DE DOOD
Beste muziek: Helge Slikker voor KAUWBOY
Beste production design: Wilbert van Dorp voor DE HEINEKEN ONTVOERING
Beste montage: JP Luijsterburg voor DE HEINEKEN ONTVOERING
Beste camera: Goert Giltay voor HET MEISJE EN DE DOOD
Beste vrouwelijke bijrol: Olga Zuiderhoek voor haar rol in SÜSKIND
Beste mannelijke bijrol: René van t Hof voor zijn rol in PLAN C
Beste actrice: Hannah Hoekstra voor haar rol in HEMEL
Beste acteur: Reinout Scholten van Aschat voor zijn rol in DE HEINEKEN ONTVOERING
Beste scenario: Max Porcelijn voor PLAN C
Beste regie: Paula van der Oest voor THE DOMINO EFFECT
Beste film: HET MEISJE EN DE DOOD - Jos Stelling Films
Publieksprijs: ACHTSTE-GROEPERS HUILEN NIET van Dennis Bots
Prijs van de Nederlandse Filmkritiek: KAUWBOY van Boudewijn Koole