Klant chat met Brenda van Ikea
Klantenservici. je zou er spontaan van gaan projectielschijten. Er is geen plek op aarde waar de mensenhaat weliger tiert dan bij een klantenservice. Een mens knipt liever iedere dag een stukje van zijn teennagel dan dat hij/zij vrijwillig een klantenservice binnenstapt. De klantenservice is de genocide onder de consumentenbeleving. Je koopt een product door geld aan een bedrijf te geven. Het product zuigt en dan begint de ellende. De klantenservice is namelijk het afvoerputje van een bedrijf. Daar wordt het minste geld ingestoken en mogen alleen wilsonbekwame zombies achter de toonbank staan. Asociaal behandeld worden krijgt bij de gemiddelde klantenservice een heel andere dimensie. Wie een beetje gevoelig is voor sfeer en behulpzaamheid zal na vijf minuten klantenservice een bezoekje aan de psychiater niet kunnen onderdrukken. Een klantenservice is de straf van god voor alles wat de mensheid verkeerd heeft gedaan. Nou is het heus niet zo dat iedere klantenservice gelijkenissen vertoond met een teraardebestelling. Sommigen zijn nog veel erger. Die van de IKEA bijvoorbeeld. De Zweedse meubelboer kan het hun klanten niet vaak genoeg op het hart drukken: "Koop die inferieure Billybjörnsvenboekenkåst en tief vervolgens op uit ons leven. We willen uw geld en verder niks!" Maar dan verpakt in subtiele reclameslogans. Om de consument een nog groter rad voor de ogen te draaien heeft IKEA tegenwoordig een chat. Zo kunt u online en realtime klagen over de staat waarin u uw triplex bijzettafeltje heeft aangetroffen. Check het gesprek dat webcare-werkneemster Brenda had met een ontevreden klant en lach de ballen uit uw broek. "Bent u een echt persoon of een chatrobot?" Zelf trololo doen op de IKEA-chat kan hier. Groetjes aan Brenda en Anna namens iedereen!