T-Mobile: slecht bereik komt door U, klant
Hallo hallo, is er bereik? Hier spreekt het wetenschappelijke bureau van T-Mobile. We komen graag nog even terug op de netwerkontvangst waar onze klanten altijd zo over zeuren. U weet wel, dat het voor T-Mobile gebruikers onmogelijk is om in een straal van 200 meter rond Amsterdam CS een normale dataverbinding tot stand te brengen, om maar wat te noemen. We hebben even wat research gedaan en stuitten daarbij op een zeer interessant artikel dat we dan ook direct gelinkt hebben op onze klantenservice pagina. Moraal van het verhaal: het komt door U dat u niet normaal kunt bellen/internetten met T-Mobiel. Hiervoor is een aantal redenen te noemen: (1) U gebruikt T-Mobile. Misschien heeft een andere provider wel veel beter bereik, maar u bent te stom om dat uit te zoeken. (Dit vinden wij persoonlijk het beste argument.) (2) Uw telefoon zuigt. iPhones bijvoorbeeld hebben grote moeite om slechte signalen op te pikken. Eigen schuld! Faal! (3) U gebruikt standaard 3G. Terwijl je op 2G ook heel lekker kan bellen hoor. (4) Providers werken altijd aan het verbeteren van hun netwerk. Dit is niet echt een argument maar we wilden het gewoon even zeggen. (5) U woont op een berg of in een dal. Logisch dat u daar geen bereikt hebt! (6) Conclusie: U bent te lui om de ware reden van de slechte ontvangst te achterhalen. In plaats daarvan belt u liever met onze klantenservice om te zeuren. Wat bent u eigenlijk toch vervelend. We vinden u stom. Houd een sop! Groetjes! T-Mobile.