Merk Ger Driessen® weer solo. Nu inschrijven
Kent u het merk Ger Driessen nog? Groot geworden dankzij de GeenStijl Guerrilla Marketing Machine (1, 2) en pas echt #winning toen hij virals met functioneel naakt in zijn eigen campagne durfde te implementeren. Uiteraard werd Ger met voorkeursstemmen gekozen in de CDA-fractie van de Limburgse Staten. Marketingtechnisch heel logisch. Chapeau, applaus, knap gedaan en besturen maar. Niet dus. Nog voordat de CDA-praalwagen in de provincie Limburg goed en wel op gang is gekomen, stapt Ger Driessen© uit de fractie. Vertrouwenskwestie, coalitievorming met de PVV en teveel Echt-Susternaren op belangrijke plekken. Of zo. Weten wij veel. Limburgse politiek is net zo entertaining als Jan Nagel die het telefoonboek van Stadskanaal voordraagt op hele noten. Wat echt belangrijk is, is dat het merk Ger Driessen nu weer solo vaart. Heel verstandig want personal branding is Ger op het vette lijf geschreven. Authentiek. Dichtbij zichzelf. En met resultaat. Reclamebureaus & STIR opgelet. Dat het CDA in Limburg nog een paar stemmen won was volledig te danken aan een kien uitgedachte campagnestrategie. Ger Driessen, meester van de viral, kunt u binnenkort verwachten in een slim weggezette YouTube-hit waarbij hij Justin Bieber van het podium afswaffelt tijdens een concert. Voor een goed doel. U heeft het niet van ons.