NS/ProFail: 'SORRY!'
Hoi anonieme lafbekjes! Vandaag is weer zo'n dag dat u uitgebreid los mag op uw favoriete klantenhaatbedrijfje: de NS. In de Volkskrant van vandaag staat namelijk een pracht van een Joost Ravootje. Voor de jongere bezoekers onder u: Joost Ravoo was destijds chief propaganda voor de NS en na een, laten we zeggen, polemiekje met Geenstijl werd hij opeens derde secretaris goederenvervoer rayon Haarlem-zuid, zoiets. Anyweetjes, het verhaal is klassiek: of u wilt ophouden met klagen over de NS want de NS is een top 5 wereldbedrijf met mooi vastgoed en in dubieuze klantentevredenheidsonderzoeken krijgt de NS altijd een acht(!) en in andere landen is het veel erger en het gaat ook vaak goed dus nu ophouden met zeiken en niet aan de bestuurder van NS/ProRail komen want die zijn lief en moeten hun zakken juist extra vullen en wegsturen lost niks op. Nouja, u kent het vaste repertoire wel. Huiliehuilie doen om terechte klantenboehoe. Klein detail voor Jaap Boonstra is alleen dat in dezelfde Volkskrant als waarin zijn NS/ProRail-propaganda staat, ook een loeigroot terecht excuus van de NS/ProRail-top staat. "Sorry reiziger, u had gelijk, we hebben verschrikkelijk gefaald in de winter". Muhahaha. Sta je dan met je progressief-positieve nuancerende boel-bij-elkaar-houd-opinie. Afgerangeerd en weggedieseld door je eigen onderwerp. Toch, mooie poging Boonstra, we hebben er van genoten. Gaan wij nu weer de vertraging in. Staand. In te korte treinen. Met ons zoutkaartje. Kedengedeng, tuuuhuuut.