Met de GeenStijl OpzegService. Goedemiddag!
We gaan iets nieuws doen. Een OpzegService. Iedereen kan vanaf vandaag bij GeenStijl opgeven waar hij of zij geen zin meer an heeft. Is daar behoefte aan? Ja, daar is behoefte aan. Januari is traditioneel de maand van de schone lei. En terecht. Weg met die meuk. Te duur. Te stom. Kortom; Nederland is massaal aan het opzeggen. Krant, tijdschrift, lidmaatschap, relatie, nationaliteit, voetbalclub, politieke partij, sociale netwerk. ALLES moet kapodt. En daar kunnen wij U bij helpen. Waarom uren in de wacht staan bij die stomme krant, provider of vereniging als het ook in een handomdraai geregeld kan worden? Waarom nog zelf Ziggo, T-Mobile, KPN, ING, NRC, Deloitte, AD, HP/deTijd, ProRail, Feyenoord en/of VARA bellen? Bespaar u de tijd en moeite. Bel ONS. De GS-redactie heeft een deel van de redactieburelen ingeruimd tot een modern geoutilleerd callcenter, alwaar wij samen met tientallen enthousiaste vrijwilligers 24/7 beschikbaar zijn om uw vragen te beantwoorden en om uw abonnement of lidmaatschap professioneel te killen. BEL ons & begin u leven met een frisse start. Want opgeruimd staat netjes. [Invoegen telefoongeluid SoundFX:] TRIIIIING! Hola! We hebben een beller. Dat is snel. Het lijkt de GeenStijl OpzegService wel. Goedemiddag. Zegt u het maar. HALLO?