Nederland nu al SCHIJTZIEK van Oranje
Goedemorgen paarse broeken en overig reclame- en marketingtuig van Nederland. We hebben kudtnieuws voor jullie. De targets dit jaar gaan NIET gehaald worden. Jullie zijn te ver gegaan. Jullie hebben allemaal domme dingen bedacht qua WK premiums naar de mensen toe. Goed, die Wuppie van Albert Heijn vier jaar geleden was ook stom. Maar tenminste nog origineel stom. Jullie denken nu dat iedereen in Nederland Henk of Ingrid heet. En dat die zitten te wachten op oranje zooimeuk. Debiele oranjehandjes bij de Dirk. Stompzinnige WK Juichbandjes bij Plus, Irritante voetbal Gogo's van C1000, nog idiotere WK Pins bij Vomar, gratis fukking WK Slingers bij Deen, tering-Bungels bij Super de Boer. Extra voordeel voor laagvoorhoofdigen bij Lidl. BCC Officieel sponsor van Thuissupporters. Gratis "bondscoat" (AU!) bij Expert. Tankstations die T-hempies weggeven. Gratis oranje Toeoeoeter* bij who gives a fuck. EN GA ZO MAAR DOOR met die oranje eieren, hoeden, toeters, bierhelmen, fucking Hugo Borst-plophoeden, of hoe al die troep ook maar genoemd wordt. Je zou kunnen zeggen; een volk dat zich Optimel en Yakult laat aansmeren verdient niet beter. Maar de boodschappertjes 20-49 keren zich tegen jullie. Check alvast die negatieve vibes op Twitter. Dit land is het zat. C'est Ça.