achtergrond

Geenstijl

login

word lid

nachtmodus

tip redactie

zoeken

GeenStijl ConsumentenDienst!

consumentenhulp, van onszelf, voor onszelf!Dit weekeinde schreven we over facturatiebedrijf UPC. Onze Gina (fictieve naam) had -net als tienduizenden anderen- namelijk aanhoudende problemen met UPC. GeenStijl zette afgelopen zaterdag slechts een klein beetje druk op de ketel. Het resultaat was dat er vanochtend om 08.00 uur een UPC-ploeg uit de Achterhoek voor de deur stond, voorzien van een gehuurd busje. De heren waren om 05.00 al vertrokken uut Almelo om maar op tijd te zijn en breken nu de straat open omdat er helemaal geen kabel lag... Iets wat de rest van het hagelnieuwe gebouw trouwens al sinds februari aan UPC probeerde duidelijk te maken. De feauteau is het bewijs. Hoezo ruggegraatloos bedrijf! Beetje dreigen vanaf een weblok en de hele organisatie doet pootje geven. Leefde Joost Ravoo nog maar, die hapte tenminste nog terug. Anyway, wij krijgen het gevoel dat we een hele nieuwe markt aan het aanboren zijn, die van de cunsumentenhulp! Pritt heeft een Nissan Skyline GTR met lichte tril in het stuur, Lucas zit met dooie Dell-pixels. Sales heeft een Acer-laptop met kapotte spatiebalk. Pure ellende dus. Had u ook nog klachten? Prof. Hoxha, de CunsumentenMan, komp u redden... Update: Klaarrrr. Kopje koffie jongens?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.