Wat u niet wist over trajectcontroles
Hoe zat dat ook alweer met trajectcontroles? Laten we de website van het Openbaar Ministerie er eens even op naslaan: "Aan het begin van het traject maken cameras boven of naast de weg opnames van elk passerend voertuig, op alle rijstroken. Een computer bewaard alle beelden. De computer identificeert vervolgens ieder voertuig dat passeert. Aan HET EINDE VAN HET TRAJECT maken cameras wederom een opname. Die opname wordt automatisch gekoppeld aan de opname van het betreffende voertuig bij de start van het traject. Vervolgens rekent de computer uit hoeveel tijd er verstreken is tussen de twee opnames. Met een simpel rekensommetje (lengte van het traject gedeeld door de tijd) berekent de computer hoe hard ieder voertuig heeft gereden. Is er niet harder gereden dan de voor dat voertuig geldende maximum snelheid, dan worden de opnames direct gewist. Is er te hard gereden, dan worden de beelden en het daaruit gelezen kenteken automatisch doorgestuurd naar de politie." Helder verhaal nietwaar? Welnu, ER KLOPT GEEN ENE TIEFUS VAN! Sterker nog: u bent willens en wetens jarenlang voorgelogen door Koos Spee. Blijkt namelijk dat u tussentijds ook wordt bekeurd, omdat trajectcontroles zijn opgedeeld in kleine minitrajectjes. Niks geen gemiddelde snelheid over het gehele traject, zoals justitie u met deze animatie wil doen geloven. Neen, we hebben hier gewoon te maken met vier veredelde flitspalen binnen een paar kilometer. In normaal Nederlands noemen wij zoiets gewoon: NAAIEN VAN HARDWERKENDE BURGERS. En dit alles onder leiding van opperlandwachter Koos Sp$$. Kom maar op Koos, met die dagvaarding! Wij hebben geld zat om het tot het Europese Hof met je uit te vechten. Jij gooit het op de verkeersveiligheid, wij op de vrijheid van meningsuiting. Smerige geld uit de zakken klopper dat je er bent...