Keuringsdienst levert zelf rommel
Wij stemmen al jaren de televisie trouw af op de Keuringsdienst van Waarde. Lekkere trage diepgaande tv die zich nog ergens over kan verbazen. Waarom is een blikje tomatenpuree zo goedkoop? Hoe vers is vers? Wat is ambachtelijk? Uit welk bos komen bosvruchten? Is het noodzakelijk om Coolbest koud te bewaren? Hoeveel slaven hebben mijn chocolade geplukt? Waarom is een legbatterij ei beter dan een vier granen vrije uitloop-ei? Mag je na drie miljard jaar gedolven zout nog steeds zeezout noemen? Zaken die er toen doen. We hebben natuurlijk ook meteen bij release de verzamel DVD-box besteld. Alleen jammer dat de DVD's niet goed afspelen. Dus hebben we even getest of het aan een dvd-speler lag of aan de KvW-DVD-box. De conclusie liegt er niet om. Enkele DvD's waren nooit goed af te spelen. Dus we hebben de keuringsdienst meteen een woest mailtje gestuurd. Wat blijkt? De Keuringsdienst is op de hoogte van de gebrekkige kwaliteit van hun rommel. Er is echter GEEN terugroep-actie ingesteld. Er is helemaal niets in de richting van de consumenten gecommuniceerd! De Keuringsdienst van Waarde probeerde dit eigen falen onder de pet te houden. Je moet de er zelf achteraan en de gehele box zelf op eigen kosten terugsturen. Pik dit niet. Meld deze Keuringsdienst aan voor een koude douche, haal je geld terug of meld deze misstand bij een consumentenorganisatie die er wel wat aan doet!