GS Guerilla Marketing strikes again
Zo en dan nu de apotheose van de mus. Want wederom heeft GeenStijl GuerrillaMarketing (GSGM) haar visitekaartje afgegeven. Na de uitstekende resultaten met Joe Speedboot besloot de Vogelbescherming ons te benaderen voor virale actie rondom huismus. Vandaag start namelijk een campagne die de mus opnieuw op de kaart moet zetten. Normaal gesproken interesseert dat geen hond, maar dankzij een uitgekiend plan van GSGM is de mus terug van weg geweest. Een ieder in Nederland weet nu dat de huismus met uitsterven wordt bedreigd en de vogeltjes kunnen komende winter rekenen op een overdaad aan vetbollen. Zo dadelijk geeft de Vogelbescherming in Madurodam het startschot voor het Actieplan Huismus. Mission accomplished. Wilt u als bedrijf ook uw product onder de aandacht brengen, dan staat het natuurlijk vrij te mailen met ons. Het hoeft niet duur te zijn, met slechts duizend euro haal je CNN. Verder wensen wij SBS en EndeMol veel succes met Domino D-day. Controleren jullie nog wel even of de nachtwaker toevallig niet een paar cruciale steentjes met secondenlijm heeft vastgezet