GeenStijl lanceert eigen kledingmerk
Hopla, het internet beheersen we al, we zitten in de boeken handel (maandag meer hierover) dus leek het ons wel aardig om nu een kledingmerk in de markt te zetten: GeenlijfStijl. Neen, geen lullig C&A katoen met afkrabbelbare opdruk, maar een aansprekende kledinglijn van 24 heersende shirts voor jongens en meisjes. De maatschappij dat zijn wij, dus die T-shirts ook. Ze verwijzen naar de hippe tijden van dit moment. Van de 'dubieuze' activiteiten van een bekende strafpleiter tot de laatste trend op het gebied van suicide bombing. Naast de basiscollectie zal GeenlijfStijl regelmatig met limited editions komen, zolang ze er maar ultralekker uitzien en van de drager een jonge god(in) maken. Enfin, niet bestellen betekent een ban voor het leven. Vertrouwt u dat internet niet? Geen nood, vanaf woensdag 13 juni hangen ze ook in de rekken van ondermeer de Chill Out (De Bijenkorf). Oh ja, wij garanderen KEIHARD dat je meer seks gaat hebben met een GeenlijfStijl-product, of je krijgt je geld terug!