Tieten: miracle cure of marketing fail?
Koppen met een vraagteken kunt u gerust met "neen" beantwoorden. Helaas, tetton zijn geen wondermiddel, al is het de enige alternatieve geneeswijze die op enig begrip kan rekenen op de sceptische burelen van uw weblog. U hoeft dus niet te kiezen voor de arts met de grootste memmen. Stom reclametje ook, van OHRA, alsof mensen hun tandartsassistente zouden kiezen op basis van de hoeveelheid lente. De feitelijke ophef is natuurlijk niet een stom tietenpostje, hoe zeer de intersectionele kwetsjankies u willen doen geloven: nee, het is van de gekken dat Nederlanders op basis van marketing die net zo goed voor tandpasta of vruchtenyoghurt een nepkeuze voor één van de zorgmaffiozen moeten maken om hun belangrijkste bezit, hun gezondheid, toe te vertrouwen. Van een verzorgingsstaat met een keurig, zij het tikkeltje saai ziekenfonds naar treurige klikbeetmarketing voor een kartel van nominaal concurrerende zorgverzekeraars, hoe hebben we het zo ver laten komen? Hoe hebben we toegestaan de hyperregulerende rotmanagers met riante salarissen de artsen en verplegers de belangrijkste mensen in de zorg zijn geworden? Nouja, vrome fatsoens Rouvoet mag trots zijn op zijn zorgmaffia, met z'n "sex sells"-marketing. Als kamerlid was ie nog zo vóór meer beteugeling en censuur op onchristelijke reclames...