Sony komt met revolutionaire schreeuwTV
Dit is briljant! Sony heeft een patent waarbij je reclames kunt stoppen door de naam van het product of fabrikant te brullen tegen je TV. Dus je roept heel hard ZALANDO en je krijgt een positieve beloning, omdat die irritante reclame doorgespoeld wordt. Dat moet voortaan elk programma en elke zender zijn. Dat je alleen maar "Blendle!" hoeft te schreeuwen om heel DWDD over te slaan, bijvoorbeeld. Hoe meer van zulke easter eggs, hoe eerder we de TV van Sony zouden kopen. Shit die wij enthousiast en passioneel tegen onze televisie zouden brullen: "Psoriasis!" om Gordon weg te zappen. "Poephoofd!" lijkt ons helder. "Emoneger!" als John Williams weer eens sukkels overvalt met een camera om hun leven te verbeteren. "Kost duur!" voor alle programma's die geproduceerd zijn door NPO Reisburo. "Roma-bezem!" als Jan Roos weer eens in beeld is. "Haal bier!" telkens wanneer een vrouw een mening probeert te verkondigen. "Halt! Politie!" om Marokkanen door te spoelen. En natuurlijk "Robert Mikelsons!" als er weer een irritant kutkind op je scherm te zien is dat je wilt laten verdwijnen. En zo zult u ook nog talloze suggesties hebben. Uiteraard gebruikt Sony al dit geschreeuw vervolgens om reclames nog relevanter af te stemmen op de gebruiker, want SmartTV's weten uiteraard meer van u dan uw moeder. Maar het principe is fantastisch. (h/t)Sony has a terrifying patent on making viewers yell product names out loud to end TV ads http://t.co/abgiAFxb69 pic.twitter.com/uO8Umlz6dx
— Parker Higgins (@xor) November 1, 2014