Clandestien nog verkrijgbaar: AH mini's
In de paarse broeken van de AHmarketeers is zojuist overvloedig geëjaculeerd: De Mini's Zijn Nu Al Op! De Mini's, dat zijn dus miniatuurboodschappen. Van de grootste kruidenier van Nederland. Met bijbehorende meuk om aldus winkeltje te spelen. Briljant, want zo krijgt de volgende generatie consumentjes moeiteloos in de koppies ingeprent dat boodschappen = leuk = AH. En hun papa's en mama's lopen hoofdrekenend achter hun winkelwagentjes veelvouden van 15 euro te shoppen om gratis reclame van A-merken te kunnen krijgen. Wat ze ook verzinnen qua spaaractie van gratis meuk, in pretpark Nederland wordt het altijd een succes. Het kan niet infantiel genoeg zijn: wuppies, beesies, muppets, doe iets gratis bij de boodschappen en het consumentenvee graast braaf de schappen leeg om de collectie overbodige troep in godsnaam maar compleet te krijgen. Zogenaamd 'voor de kinderen' maar het bloeddorstig fanatisme waarmee caissieres en mede-klanten worden belaagd verraadt de dieper liggende angst om gratis spullen mis te lopen. Een beetje hoaxen dat de boel op is doet ook wonderen. De meuk komt gewoon weer in de winkels maar dat mag u nog niet weten. U bent namelijk ook nog zo naïef om geheel gratis lekker veel buzz te maken voor de actie als u boos bent. Nouja, hamstereeeeeh! doet u hier. Vergeet het AH-mantra 'op de kleintjes letten': uitgenaste huismoeders rekenen woekerprijzen voor plastic broccoli.