1.08 MILJOEN. Hoera! John de Mol LEEFT
Helaas pindakaas, succeshatende NPO-ambtenaartjes die zaten te hopen op The Flop of Holland van John de Mol & Beau. Want het is hem weer gelukt. Oude sluwe vos. Liefst 1.080.000 miljoenmiljard kijkers en boodschappers 20-45 stemden af op The Winner Is op de campingzender. Oke, geen 1,2 mio, zoals gedroomd. Maar Ome John gaat zich tenminste niet verhangen aan een stuk touw. [AUDIO]. De concurrentie is niet helemaal vernietigend verslagen. Was ook niet mals. Op Nederland 1 Wie is de Mol (D-garnituur BN-ers die belastinggeld op IJsland affikken) en aansluitend "Het Mooiste Meisje van de Klas" met #PenW-milf Petra Stienen (halfnaakt in bikini op het strand van vakantieland). Ook de blockbusters Collateral Damage (Schwarzenegger knalt Colombianen af) op de Veronica's en Avatar (GroenLinkse smurfenfilm) op RTL4, GeenStijl in Nieuwsuur en "De Libanees Omdat Het Moet" op Pownews deden John de Mols cruiseschip niet omduwen. Voorwaar een hele prestatie. Nederland heeft nog lang niet genoeg van tuthola's uit de provincie die "Zomwan Laik Joe Hoe" kwelen danwel urban nephipsters die het volk oraalmartelen met de zoveelste versie van "Oordenerrie Piepel Ho Ho Ho". Ook gefeliciteerd Beau & Jeroen. Jullie mogen ook nog even blijven. Tot volgende week dan.