Klantje naaien #671 met Ben (T-Mobile)
Oh ja, Ben. Dat bedrijf dat in de jaren '90 opviel door in hun commercials mensen te gebruiken wiens poep ook stinkt. Mooi man. Zo'n kraker met dreadlocks die dan heel authentiek vertelt dat 'ie zijn mobieltje soms ook wel eens uit zet. Vernieuwend! Maar dat was toen. Inmiddels is Ben onderdeel geworden van T-Mobile en bedient men de niche 'eigenlijk heel normaal, maar wel dol op websites met een minimalistische vormgeving'. Gewoon net even anders dus, omdat er nu eenmaal altijd hippies zullen bestaan die willen geloven dat ze bijzonder zijn. En dat terwijl ze bij Ben net zoals bij moederbedrijf T-Mobile hele normale telco-driften hebben, zoals: lekker hard klantjes naaien. Maar dat doen ze dan niet door simpelweg de prijzen voor mobiel internet te verhogen (zoals KPN, T-Mobile en Vodafone), nee, bij Ben gaat dat weer net even anders. Daar sturen ze iedereen een mail met heel groot 'AANBIEDING' in de kop. Maar die aanbieding (50 belminuten/smsjes voor gratis) is eigenlijk geen aanbieding maar een sneaky manier om de nieuwe algemene voorwaarden met daarin duurder mobiel internet er doorheen te moffelen. Gewoon die achterlijke kudtklantjes met hun schele harses even op 'ok' laten klikken en klaarrr is kees, veel plezier met uw AANBIEDING. Man man man. Een voordeel: bij Ben kun je op ieder moment opzeggen.