NRC Handelsblad. Uw Servicekrant
Godallejezus wat hebben ze bij dat NRC toch een liefde voor de consument als persoon. Kunnen ze bij concurrent de Volkskrant wel sorrymails versturen vanwege hun falende IT, bij NRC hebben ze een Youp van 't Hek. Deze voorheen cabaretier, thans Felix Meurders-achtige kassabonnen zeikstraal presenteert morgen zijn glossy De Help, met daarin nogmaals de uitleg waarom T-Mobile ook alweer zo zuigt. Iets waar de rest van Nederland trouwens heel anders over denkt maar dat boeit niet. Je moet nu eenmaal een bedrijf hebben om al je burgermansfrustratie op af te kunnen reageren. Ja, daar bij NRC hebben ze het thema 'service' echt omarmd als hèt dingetje van 2010. Vergeet ook die speciale servicelijn niet, waar een vriendelijke medewerker altijd bereid is uw klachten inzake iPads/foutbezorgde kranten in ontvangst te nemen. Toch?!
Instant update: De chef jongelui van NRC legt uit: Die brakke klantenservice komt gewoon door alle opzeggingen naar aanleiding van de nieuwe column van Martin Bosma. Duidelijk.