We hebben een clubje opgericht...
Mogen wij u voorstellen aan de new positivos. Deze jongens - en een enkele vrouw- zijn groot fan van het aandeel Versatel. Tegen beter weten in proberen ze dit aandeel nu te hypen, omdat het hen waarschijnlijk een hoop centjes heeft gekost. U kent ze wel, van die types, die op het hoogtepunt van de dotcom periode een tweede hypotheek hebben afgesloten en zich helemaal hebben volgeladen met tech-aandelen. Beetje vervelend alleen dat Versatel, nadat de zeepbel uiteen spatte, van bijna tachtig euri kelderde naar nul. En leg dat je vrouw maar eens uit. Niks geen droomcruise, maar Terschelling. Hooguit een week teef! Enfin, je bent dus als investeerder blij wanneer Versatel opkrabbelt naar 1 hele euro. Feest is het wanneer ie dan ook nog eens door de twee euri schiet. Nog maar 78 te gaan en je bent break-even. Dus richt je een clubje op en begint elkaar moed in te lullen. Eens in de zoveel tijd kom je bijeen, heft het glas en hijs je de stormvlag. En de echte diehards plaatsen gewoon een reclamebord in hun tuin. Treinreizigers kunnen er niet meer omheen en zullen massaal Versatel inslaan. Op naar de drie euri, op naar een nieuw feestje...