Webcare slachtoffer gaat T-Mobile slopen
Payback time! Hier kan geen koude douche van Antoinette '6 dagen' Hertsenberg tegenop. Dit is leuker dan Felix Meurders die uiterst verschillig door een CEO heen praat. Eindelijk kan de strijd met telecomboer T-Mobile op niveau en met een fatsoenlijke inzet gestreden worden. Dat wil zeggen: in de rechtszaal. Want het slachtoffer van de briljante Webcare dienst van Oma Manders ('Hallo Twitter! Hier zijn de inloggegevens van onze klant. Doe er mee wat u wilt!) laat het er niet bij zitten. Toen zijn privé meuk op straat kwam te liggen werd zijn afgelopen abonnement verlengd, facturen werden doorgebladerd en bijdehante Fok!ertjes smsten hem om te vragen hoe de vakantie in Maleisië was geweest. T-Mobile dacht het klantje wel koest te krijgen met een maand gratis bellen (LOL), en later kwam het bedrijf nog met een andere 'schikking' waar klager NIET op in is gegaan. In plaats daarvan heeft hij een advocaat in de arm genomen en kijkt hij wat de mogelijkheden zijn. Gewoon, omdat het kan! T-Mobile doet ondertussen alsof de vrede weer gesloten is, maar dit is, leest u mee meneer de rechter, NIET het geval. Hoi juridische afdeling van T-Mobile, ook zo'n zin in de nieuwe werkweek? Wordt vervolgd.