Geenstijl, eerlijk over reclame
Goedemorgen! Koffie al op? Wij wel. Het was weer zo'n heerlijk kopje met een riant schuimlaagje, lekker hoor. Is er in veel smaken, waaronder vanille, wiener melange en dark roast. Echt een aanrader. Vergeet niet ook een sneetje brood te eten, want daar zit wat in (vezels, vitaminen, minerááááálen!). Voordat wij u gaan vertellen waar dit topic over gaat, wilden wij nog even laten weten dat wij tot nu toe alle WK-wedstrijden hebben kunnen kijken zonder storingen. Er wordt op internet wel veel geklaagd over de Bekende Amsterdamse Kabelaar (monopolist), maar die problemen zijn al láng verleden tijd. Wij hebben eigenlijk uit-slui-tend positieve ervaringen met tv en internet via de kabel en staan nooit langer dan twaalf seconden in de wacht als we de helpdesk bellen. Goed, waar dit topic dus over gaat: het wordt in de toekomst verboden sluikreclame te maken op de interwebs. Ook komt er voortaan een hek om anoniem online reputatiemanagement. Terecht. Als wij bijvoorbeeld schrijven dat u zo snel mogelijk uw T-Mobile abonnement moet opzeggen, is het niet de bedoeling dat zielloze marketingvoorlieghuurlingen van WebRep Associates de comments volplempen met teksten als "ik heb anders altijd goed bereik en ben zeer tevreden met de service van T-Mobile". Compris? Fijn. We buzzen!