Trends 2009. De lijstjes vallen vroeg dit jaar
Met nog enkele weken te gaan voor het gezelligste seizoen van het jaar aanbreekt is het weer tijd voor een paar afschuwelijke LIJSTJES! Om meteen met de stomvervelendste te beginnen: besmettelijke informatiepatronen, ofwel memes. U heeft de potsenmakers al zo vaak gezien, en toen waren ze ook al niet leuk of grappig. Dan liever de soepelste autoleunmeisjes van Frankfurt 2009, de Internationale Automobil-Ausstellung (IAA), jawohl. Van de automerken naar de best global brands, met Philips op een lousy 42 en SHELL op een deerniswekkende 92. De compleet nutteloze Time-lijst met de beste websites van 2009 vindt u hierrr. Wikipedia en Youtube, right, die kenden we inderdaad nog niet. Nummer één dit jaar in de altijd geniale MKB Innovatie top 100 2009 is Agis Automatisering uit Harmelen met de Cowmanager met SensOren. Een SensOor: een continu meetsysteem dat niet rectaal maar via het koeienoor meet. Briljant! Ook mooi: de zwarte lijst 09. HiPo-toppers met een kleurtje, die gaan uitleggen waarom een kleurtje hen nou zo extragoed maakt op de werkvloer. Tja. De best geklede societypipo volgens Vanity Fair is alweer niet Johan Derksen. En de slimste televee waar u naar keek is dit jaar nog weer slimmer geworden. Nog eentje dan: dit is wat u het afgelopen jaar NIET mocht weten. Weet u dat ook weer. Kom maar op, met die lijstjes!