Hans Teeuwen in langste tv-commercial OOIT
Hans Teeuwen is weer in het land. Meneer de cabaretier, jazz vocalist en allround absurdicus heeft wat te pluggen en dat doet ie dan ook goed. Om zijn boek, zijn cd's (zilverkleurige schijfjes met daarop audio, vraag je vader) en zijn deeveedee-box aan de man te brengen, reist Teeuwen een paar dagen door Nederland met de speciaal voor de gelegenheid geschreven persvoorstelling. "Dit Is Mijn Aars. Kom Er Maar In". Kirrend ging Teeuwen op de knieën voor de meisjes van de damesbladen, zonder boe of bah hing Hans in de sling voor de omroep- en opiniegidsen. Glimlachend zakte hij op de vuist van RTL Boulevard, en vrolijk kirrend nam Teeuwen plaats in de gloryholes op het Mediapark om de radiomicrofoons eens diep te throaten. Zelden zagen wij zo'n integer man zo op zijn beboterde rug liggen en aan Engeland denken. Wekenlang stond Teeuwen ook op onze voicemail met het verzoek of hij ook ALSJEBLIEFT op GeenStijl mocht komen. Duh, we zijn je hoer niet, was de standaardreactie. Maar na dagen van snoeiharde onderhandelingen waren we eruit. Hans heeft ons plechtig beloofd te kappen met die fröbelongein in Londen en weer in Nederland te toeren met bruuthilarische voorstellingen als u naar DIT FILMPJE kijkt. Veel. Plezier.