We gaan weer FeauteauF*cken
Man man man. Wat hebben wij gelachen. Telefoons roodgloeiend. Inbox tjokvol. MSN-dingetje dat de hele tijd ploep-ploep-ploep doet. Camera-ploegjes aan de deur (volgende keer Sandra Schuurhof, aub). En dat allemaal vanwege een Stijlloze ReclameActie op wat led-borden in de Amsterdam Arena. Hahaha. Alles en iedereen weer boos en onthutst op dat vervelende rotblog. Sliep uit! Een goeie grap mag wat kosten. En niets leuker dan zure heao-knullen en slaperige journalistjes door de benen te spelen. Maar goed. We hebben onze lol gehad. Genoeg op de borst geklopt. Nu moeten we door, want we moeten verder. De vraag is dan ook. Wat nu? Hoe dit hogeschoolvoorbeeld van Guerilla Marketing 2.0 nu weer te toppen. Zegt U het maar! Uw opdracht dusss: ontwerp, design, soep en/of f*ck de volgende stap in het GS-reclamegebeuren naar de consument toe. U bent bij deze benoemd tot creatief team van GeenStijl Advertising. Vanavond om 00:00 uur gaan de upload-poorten open en mag u uw inzendingen voor de Effies, Beffies en Gouden Lampies insturen.