Powned! Sørensen op zoek naar nieuwe naam
Arme Ronald Sørensen. De aspirant-omroepdirecteur is momenteel hard aan het brainstormen hoe hij Pim en Theo kan verwerken in werkelijk elk programmaformat voor zijn doodgeboren kindje (PON). En nu moet hij ook nog gaan nadenken over een nieuwe naam voor zijn populistische omroep. Auto-importeur PON is er namelijk niet blij mee dat Sørensen schaamteloos de bedrijfsnaam heeft gekopieerd en stuurde zijn juridische afdeling op de Leefbaar Rotterdam voorman af. Ronald stribbelde nog tegen dat een omroep en een auto-importeur niets met elkaar te maken hebben, maar daar heeft het enige, échte PON geen boodschap aan: "De namen lijken teveel op elkaar. Wij gebruiken de drie letters sinds mensenheugenis. Verder zijn we volstrekt neutraal en wars van welke vorm van politieke kleur of ambities dan ook." Misschien een goed moment voor Sørensen om gewoon de stekker uit het project te trekken. In de twee maanden tijd dat de omroep nu leden aan het werven is, hebben zich 148 mensen aangemeld. En dat is inclusief alle familieleden die zich verplicht moesten inschrijven. In dat tempo zijn de benodigde 50.000 leden pas 1 april 2035 binnen.
Instant update Extragraties tip voor je, Ronald. Op verzoek kan PON Duitsche kwaliteitauto's leveren met het stuur rechts.