Loop binnen met GeenStijl
Joehoe, marketingtypes en adverteerders! Bent u al wakker? GeenStijl is namelijk aan het zeepbellen geslagen. Zeg je web 3.0, dan zeg je stijlloos roze. Dotcom is ours, wereldheerschappij! Tien miljoen extra pageviews vanwege een geyle oma uit Bussum en wat harentrekkende bReEzAhs uit Maarssen. Moehahaha. Nu kunnen we natuurlijk - zoals u van ons gewend bent - naast onze schoenen gaan lopen, maar deze keer lijkt ons een diepe buiging naar jullie op zn plaats. Dankzij het door u ingezonden materiaal werden we de afgelopen dagen opnieuw verfoeid door de media. Met dank ook aan onze Joris, die het mogelijk maakte uw materiaal rechtstreeks de GeenStijl-servers op te pompen. Aandachtsgeyl als wij zijn, hebben we daarom besloten exclusieve inzendingen te gaan belonen. Nee, niks geen t-shirt, gewoon keiharde kudos. Ofwel voor een ieder die ons met een exclusief filmpje, dan wel exclusieve feauteaux weet te verrassen, stellen wij een beloning bij plaatsing in het vooruitzicht van 100 (H-O-N-D-E-R-D) euro. Let wel: we praten hier over exclusieve shit, dus geen materiaal dat al elders op het net te vinden is. Je moet dan denken aan misstanden op school, de werkvloer of op straat. Zaken in ieder geval die men liever onder de pet houdt. Enfin, aandelen GeenStijl koopt u hier, de winnaar van de komende zestien seizoenen Wie is de Mol verklappen kan hierrr. Toedeloe!
UPDATE: Voor Servische iq's. Dames, we hebben het dus over zelfgeschoten materiaal, of materiaal uit eerste hand. Geen kittens in weckpotten en happyslappende Duitsers dus.