![GeenSmaak Snelvoer: sneller dan de automatiek, smeriger dan de Mac](http://www.geenstijl.nl/hamburgerklein.jpg)
Het kon natuurlijk niet uitblijven: het snelle en overweldigende succes van GeenStijl biedt zelfs in deze economisch barre tijden tal van commerciële buitenkansjes. U bezoekt deze weblog en laat u daarbij nauwelijks hinderen door enige vorm van stijl. Smaak zult u dus ook wel niet hebben, zo bedachten onze voor veel geld ingehuurde
marketeers en
business developers. Voor het vriendentarief van 400 euri per uur werd in enkele weken tijd het GeenSmaak-concept uit de grond gestampt. Met de slogan
"Sneller dan de automatiek, smeriger dan de Mac", stort GeenSmaak Snelvoer zich op de enorme markt van het smaakloze voedsel. Hoewel de interesse van mogelijke partners enorm was, kwamen we al snel bij Vork Fastfood terecht. Uiteraard vanwege de constante kwaliteit en de professionele benadering, maar ook omdat ze bij Vork aan een half woord genoeg hebben. Partner worden? Pfff, daar doen ze niet moeilijk over,
iedereen is welkom. Wat ons vooral aansprak was het blinde vertrouwen dat deze professionele onderneming heeft in het gastvrije
OpenSite-protocol.
UPDATE 1: De voorpagina van de site van
Vork Fastfood toont inmiddels de medeling 'under construction', net als die van
Smulwereld en
Fast Food Concepts. Dit is echter typisch zo'n moment waarop het gebruiksvriendelijke OpenSite-protocol zijn kracht toont: alle drie de sites zijn namelijk nog prima bereikbaar (
1,
2,
3).
UPDATE 2: Verdorie zeg, de webmaster van Vork Fastfood voert het OpenSite-protocol door tot in perfectie: hij is weekend gaan vieren, maar laat de website - zoals het hoort - wagenwijd open staan. Uiteraard keurt GeenStijl het af dat onverlaten misbruik maken van deze gastvrijheid.
UPDATE 3: Dat zal maandagmorgen schrikken geweest zijn voor de webmaster van Fast Food Concepts! Hoe dan ook zijn na drie dagen digitaal vandalisme de websites van het bedrijf vrijwel helemaal offline gehaald en is het speelkwartier (voorlopig) dus voorbij...